به گزارش خبرنگار تلنا، پروژه تغییر ساختار، بر اساس قرارداد منعقده از خرداد ماه سال 1390 به مدت 9 ماه تعریف و طی 2 فاز توانست برای اولین بار پس از خصوصی سازی، اجرا شود.
تدوین چشم انداز، مأموریت ها، استراتژی، مدل عملیاتی جدید، ساختار سازمانی مشتری محور، اهداف مالی، شرح مشاغل برای تمام عملکردهای مجموعه در سطح یک و دو سازمانی و تدوین فرآیندها از دستاوردهای اجرای این پروژه است.
براساس این گزارش، ساختار سازمانی جدید کاملا مشتری محور بوده و رسیدن به شرکت مخابراتی واحد به عنوان یک شرکت خصوصی در سطح کشور با مدیریت در شش ناحیه میسر می کند.
مظفرپور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در مورد تغییر ساختار شرکت مخابران ایران گفت: تدوین مدل عملیاتی طی یک سال گذشته مخابرات را یک گام به جلو برده چرا که این مدل ساختار را درست و اجازه می دهد کارهای شرکت به خوبی پیش رود، اما گام اصلی، تدوین استراتژی است که به زودی شروع می کنیم.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
یکشنبه 22,دسامبر,2024